Пріоритетні напрямки роботи ЗДО

     2023/2024  навчальний рік

Враховуючи підсумки освітньої роботи за минулий навчальний рік, вимоги часу та резерви в роботі ЗДО, з пріоритетними напрямками роботи педагогічного колективу у 2023/2024 навчальному році  можна вважати:

 

     1. В тісній співпраці з батьками впроваджувати ідеї про патріотичне та громадське виховання через формування любові до культурного спадку свого народу.

 

    2. Формувати мовленнєву компетентність дошкільників як гарант готовності до Нової Української школи шляхом впровадження інноваційних технологій з розвитку зв’язного мовлення. (2 рік).

 

 

      3. Продовжити розбудову внутрішньої системи забезпечення якості освіти (2 рік).


2022/2023  навчальний рік

Враховуючи підсумки освітньої роботи за минулий навчальний рік, вимоги часу та резерви в роботі ЗДО, з пріоритетними напрямками роботи педагогічного колективу у 2022/2023 навчальному році  можна вважати:

 

1. В тісній співпраці з батьками впроваджувати ідеї про патріотичне та громадське виховання використовуючи казку та гру у гармонійному розвитку дитини.

 

2. Формувати мовленнєву компетентність дошкільників як гарант готовності до Нової Української школи шляхом впровадження інноваційних технологій з розвитку зв’язного мовлення. (1 рік).

 

3. Розпочати розбудову внутрішньої системи забезпечення якості освіти.

 

 

 2021/2022  навчальний рік

Враховуючи підсумки освітньої роботи за минулий навчальний рік та резерви в роботі ЗДО, згідно рішення педагогічної ради від 21.05.2021р.  пріоритетними напрямками роботи педагогічного колективу у 2021/2022 навчальному році  можна вважати:

1.      В тісній співпраці з батькам продовжувати  роботу з фізичного розвитку дітей через оптимізацію рухової активності в закладі дошкільної освіти і в родині.

2.      Продовжувати формувати у дітей дошкільного віку навичок соціально, економічно та екологічно доцільної поведінки через використання в освітній діяльності парціальної програми Н.Гавриш та О. Пометун «Дошкільнятам про сталий розвиток: маленькі люди великого світу».

3.      Активізувати та урізноманітнити пізнавальну діяльність дітей дошкільного віку через використання ігрових квестів в освітньому процесі.  

4.      Збагачувати форми взаємодії  між учасниками освітнього процесу через використання  ІКТ.

 

 


2020/2021 навчальний рік

 

1.   В тісній співпраці з батьками урізноманітнити роботу щодо збереження здоров’я дітей та формування у них навичок здорового способу життя.

2.   Продовжити впровадження елементів методики компетентнісного навчання  «Шість цеглинок» в освітній процес через створення інформаційної бази методичних розробок за зазначеною темою.

3.  Формувати у дітей дошкільного віку навичок соціально, економічно та екологічно доцільної поведінки через використання в освітній діяльності парціальної програми Н.Гавриш та О. Пометун «Дошкільнятам про сталий розвиток: маленькі люди великого світу».

4.   Урізноманітнювати форми взаємодії  між учасниками освітнього процесу через використання  ІКТ.

 

Завдання на оздоровчий період  2021 року

1. Збереження та зміцнення здоров’я вихованців через загартування та формування навичок здорового способу життя.

 

2. Формування у дітей елементарнних уявлень про природу засобами дослідницько-експерементальної діяльності та розвиток емоційно-ціннісного екологічного ставлення до природного довкілля.  


                                                                  2019/2020  навчальний рік

 

1. Формування у дітей здоров’язбережувальнуої компетенції шляхом активізації рухового режиму та систематизації знань та навичок щодо здорового способу життя.

2. Впровадження елементів методики компетентнісного навчання  «Шість цеглинок» в освітній процес через створення відповідного розвивального середовища та методичної бази.

3. Оптимізація просвітницької роботи з батьками вихованців з метою надання їм інформаційної та практичної допомогти  у формуванні звукової культури мовлення дітей.

4. Вдосконалення дослідницько-експерементальної діяльності дошкільників як ефективного засобу всебічного розвитку дитини дошкільного віку.

 

Завдання на оздоровчий період  2020 року

 

1. Збереження та зміцнення здоров’я вихованців через загартування  та формування навичок здорового способу життя.

2. Формування у дітей елементарнних уявлень про природу засобами дослідницько-експерементальної діяльності та розвиток емоційно-ціннісного екологічного ставлення до природного довкілля.